Capcalera_altres1
Agenda Categoria: Cursos
10
Mar

Tenint en compte que el temps és un recurs imprescindible per a qualsevol activitat i que la seva mala gestió, a part de tenir conseqüències negatives en l’àmbit professional també té repercussions importants en l’entorn personal, familiar i social, el seminari pretén oferir als participants elements de reflexió així com donar-los consells, eines i tècniques per tal d’administrar-lo de manera més eficaç, optimitzant el rendiment i assolint millors resultats amb menys esforç amb la finalitat de sentir-se millor.

Programa

Can Monsà. Joan Pere Fontanella, 3. Olot
9
Mar

Conèixer la fiscalitat que li correspon a cada tipus d’empresa agrària és fonamental per a una adequada gestió de l’empresa.
Com a agricultor o ramader, hem beneficia més tributar com a societat o com a empresari individual? En cas de voler crear una societat quin tipus em convé més? Són preguntes que sovint es plantegen els professionals del món agrari.
Amb aquesta jornada es pretén que el propietari de l’explotació conegui els aspectes clau per saber quin tipus d’empresa li convé més des d’un punt de vista de la fiscalitat i de les seves necessitats.
Des de l’Escola Agrària de Tàrrega s'organitza aquesta jornada en el marc de la gestió de l’empresa agrària del campus empresarial agrari que es promou des de la xarxa d’Escoles Agràries del DARP.

Programa

Escola Agrària de Tàrrega. Av. de Tarragona, s/n. Tàrrega
21
Feb

L’objectiu d’aquesta jornada és dotar als productors i comercialitzadors agroalimentaris d’eines digitals per a promocionar el seu negoci i productes, un canal de comercialització encara poc explotat.
Tot a través de cinc eines de màrqueting essencials: el SEO (optimització de motors de cerca), SEM (publicitat a motors de cerca), la xarxa social Instagram, e-mail màrqueting i el màrqueting directe.
Serà una sessió amb fonaments teòrics però també molt pràctica. És per això que els assistents disposaran  d’una sala amb ordinadors i connexió  per a portàtils. Cada participant haurà de portar el seu ordinador.

Programa

Institut La Garrotxa. Ctra. Riudaura, 110. Olot
19
Feb

Amb l'entrada del nou Reglament Europeu de Protecció de dades 2016/679 es pretén implicar molt més a les empreses amb mesures preventives i augmentar les obligacions que han d'assumir.
Tant si treballes en una PIME vitícola, o vols muntar un celler, durant aquesta jornada s’intentarà donar resposta a temes tals com:

  • Saps com implantar-la correctament en una empresa vitícola?
  • Quines repercussions té una implantació inadequada?
  • Quins impactes tindré sobre el meu negoci vitícola?
  • Què és la ciberseguretat i com previndre la vulnerabilitat de les dades dels meus clients?
  • Quin haurà de ser el tractament de les dades laborals dels treballadors d’un celler?

Programa

Sala d’actes de l’Escola Agrària de Viticultura i Enologia Mercè Rossell i Domènech. Barri Espiells, s/n. Sant Sadurní d’Anoia
30
Gen

Des del Consell de Relacions Laborals s'ha iniciat un"Cicle (2019-2020) per promoure el diàleg i la sensibilització sobre l’Agenda 2030 i els Objectius de Desenvolupament Sostenible a nivell local".
La tercera jornada té lloc a Lleida, i també servirà per presentar el nou Portal i Butlletí RScat de responsabilitat social a Catalunya.

Més informació

Diputació de Lleida. Carme, 26. Lleida
14
Des

Jornada impulsada en el marc del projecte "Espais Naturals de Ponent" amb l'objectiu d'aprendre a identificar les espècies d'ocells del nostre país i les tècniques més útils per observar-los. Aquesta sessió consistirà en una passejada pel Camí Natural, a la zona d'ús públic de la RNFS i Zona humida d'Utxesa.

Més informació i inscripcions

PER CONFIRMAR
28
Nov

El Consell de Diplomàcia Pública de Catalunya (Diplocat) i Social Business City Barcelona organitzen conjuntament la jornada “Bones pràctiques en economia social. Models comparatius”, per tal de promoure els actius i valors de Catalunya i donar a conèixer  les millors pràctiques que es porten a terme, també a nivell europeu.
La jornada s’emmarca dins la segona edició de l’ESER 2019, European Social Economy Regions, una iniciativa de la Comissió Europea amb l’objectiu d’establir una xarxa efectiva d’interlocutors i entitats de l’economia social. Les conferències inaugurals aniran a càrrec de Karel Vanderpoorten, representant de la Comissió Europea, i d’Alex Murdock, professor emèrit a la London South Bank University. L’acte serà conduït per Eva Torrents, de Dívik. A continuació hi haurà una taula de debat amb experts i representants d’entitats, que explicaran diferents models i casos pràctics.
#ESER2019 #SocialEconomy 

Programa
Inscripcions

Auditori CosmoCaixa. Isaac Newton, 26. Barcelona
26
Nov

L’objectiu de la jornada és donar a conèixer els diferents canals digitals a través dels que podem donar posicionament al nostre negoci o producte turístic. S’explicaran amb detall les xarxes socials de Facebook i Instagram, que són bàsiques per potenciar el branding territorial o marca de l’empresa. 
Jornada adreçada a oficines de turisme, empreses de productes agroalimentaris, allotjaments, restaurants, empreses d’oci, museus...

Programa

Ajuntament de Guimerà. Ctra. de Tàrrega, 26. Guimerà
20
Nov

En el moment actual és clau desenvolupar i implementar eines per a la transparència i la gestió ètica de les organitzacions.
En aquesta sessió coneixerem diverses eines per a la rendició de comptes socials, ambientals i de bon govern, i ens aturarem i aprofundirem en una d’elles: el Balanç Social impulsat per la Xarxa d’Economia Solidària (XES) en el marc de la construcció de mercats socials.
Explorarem el seu funcionament, les seves funcions en l’àmbit de la gestió empresarial, el marc de treball en el que s’ubica, l’aplicació informàtica que la recolza i els indicadors i criteris que el configuren.

Programa

Centre Cívic de Sant Gregori. Rocacorba, 2. Sant Gregori
12
Nov

Formació per conèixer i revisar les darreres novetats a les xarxes socials, així com definir un pla estratègic a xarxes que permeti als assistents focalitzar esforços i disposar d’un pla d’acció concret que es fonamenti en els continguts del lloc web i les xarxes socials, i assolir així els objectius que es proposi.
Moltes empreses s’han llançat a tenir presència en tots els canals digitals sense ser conscients que tots els esforços de màrqueting necessiten una avaluació i definició prèvia que els ajudi a assolir els objectius que els permetran créixer a Internet.

Programa

Can Monsà. Joan Pere Fontanella, 3. Olot
Segueix-nos a Youtube Linkedin Twitter Facebook

Utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar l'experiència de navegació i oferir-li continguts interessants mitjançant l'anàlisi dels seus hàbits de navegació. Si continua navegant, considerem que accepta el seu ús. Poden canviar la configuració o obtenir més informació a la nostra Política de cookies

Acceptar