Capcalera_altres1
En marxa el pla #formacióturismecat
03.08.2018

El Departament d’Empresa i Coneixement, a través de la Direcció General de Turisme (DGT) i l'Agència Catalana de Turisme (ACT), ha endegat #formacióturismecat, un nou pla de formació integral adreçat a empreses i entitats del sector turístic català.
Aquest nou pla de formació, en el qual l’àmbit de la transformació digital té un paper clau, està pensat tant per petites i mitjanes empreses com per als grans actors del sector turístic.
En total són 24 cursos, que sumen un total de 350 hores lectives, i que s’impartiran arreu del territori català (Barcelona, Girona, Lleida, Tarragona, Manresa, La Seu d’Urgell, Tortosa, etc.). Tot i que les places són limitades i varien en funció del curs, l’oferta total té una capacitat per a 1.000 persones. Les empreses i entitats afiliades a l’Agencia Catalana de Turisme poden gaudir d'un 50% de descompte en tots els cursos. Les empreses i entitats adherides als programes de marques i segells poden accedir a la formació sense cap cost.
L’oferta formativa, completa i homogènia, s’ha configurat al voltant de tres vectors: innovació, transformació digital i màrqueting digital. En aquest sentit, els cursos s’articulen a través de 3 itineraris formatius: 

  • Itinerari 1: Innovació en producte i servei turístic per donar resposta als reptes actuals en la creació de productes innovadors. S’hi poden trobar cursos com “Design thinking aplicat a la creació de noves experiències en turisme”, “la gamificació com a estratègia d’innovació en turisme” i “com crear experiències familiars accessibles per a tothom”, entre d’altres.
  • Itinerari 2: Transformació digital per facilitar la immersió de les iniciatives turístiques en l'actual dinàmica de transformació digital. S’hi ofereixen els cursos de “Tecnologies digitals que milloren l’experiència del client” i “Analítica i big data: oportunitats de negoci i millora de serveis i eines existents”.
  • Itinerari 3: Màrqueting Digital i comercialització per a una òptima utilització de les noves tecnologies com a instrument de màrqueting. Hi ha tallers de continguts web i xarxes socials, de creació de pàgines web, de posicionament SEM i de reputació en línia, entre d’altres.

Les empreses i entitats que s’inscriguin en aquests cursos tindran l’oportunitat de conèixer les noves tendències i noves oportunitats de negoci del sector, així com obtenir la inspiració necessària per impulsar projectes innovadors i fer treball en xarxa, construint relacions amb persones del sector que poden ajudar a incrementar el volum de negoci i generar notorietat de les entitats i empreses.

FONT: Departament d'Empresa i Coneixement 

Comments
Go Back
News_item_thumb_asset
Follow us Youtube Linkedin Twitter Facebook

We use our own and third-party cookies to improve the browsing experience and offer you interesting content by analyzing your browsing habits. If you continue navigating, consider accepting your username. You can change the configuration or get more information in our Cookies policy

Accept