Economia Circular en el sector agroramader: proves pilot a Catalunya
- https://www.desenvolupamentrural.cat/actualitat/agenda/economia-circular-en-el-sector-agroramader-proves-pilot-a-catalunya
- Economia Circular en el sector agroramader: proves pilot a Catalunya
- 2021-10-28T10:00:00+02:00
- 2021-10-28T12:30:00+02:00
- Què? Economia circular
- Quan? 28/10/2021 de 10:00 a 12:30 (Europe/Madrid / UTC200)
-
Afegiu l'esdeveniment al calendari
iCal
La cadena agroalimentària europea és encara poc eficient en l'ús dels nutrients, principalment el N i el P, la qual cosa genera grans pèrdues en la cadena amb un gran impacte en sòls, aigua i aire. Un excés de N i P en el sòl, derivat principalment de la fertilització, provoca la contaminació dels aqüífers per nitrats i l’eutrofització de les aigües superficials.
L’objectiu d’aquesta jornada és mostrar al sector agro-ramader diferents innovacions en l'àmbit de la recuperació i reciclatge de nutrients dutes a terme per IRTA en el marc de dos projectes europeus del programa H2020 Circular Agronomics (GA no 773649) i Nutri2cycle (GA no 773682).
Cada bloc finalitzarà amb una visita virtual a les instal·lacions experimentals desenvolupades en els dos projectes.