Models viables cooperatius agroalimentaris a la Catalunya Central
- https://www.desenvolupamentrural.cat/actualitat/agenda/models-viables-cooperatius-agroalimentaris-a-la-catalunya-central
- Models viables cooperatius agroalimentaris a la Catalunya Central
- 2021-11-04T10:00:00+01:00
- 2021-11-04T12:00:00+01:00
- Què? Agroalimentació
- Quan? 04/11/2021 de 10:00 a 12:00 (Europe/Madrid / UTC100)
-
Afegiu l'esdeveniment al calendari
iCal
En l’àmbit agroalimentari i rural en els darrers anys han anat apareixent cada cop més iniciatives vinculades a l’agroecologia, al consum ecològic i de proximitat, i a projectes holístics i integrals que abracen la sobirania alimentària.
A través de la presentació de l’estudi intentem posar focus en aquelles iniciatives de la Catalunya central que han anat proliferant més enllà de les tradicionals cooperatives agràries, com són les “noves” fórmules que s’imbriquen amb diferents corrents de l’ESS, el cooperativisme, la sobirania alimentària, i l’agroecologia i que cerquen treballar de forma enxarxada per defensar aquests valors i cercar sinergies per a transformar el model agroalimentari.
Aquesta jornada es realitza en línia. El dia abans de la jornada rebreu l’enllaç d’accés a l’aula virtual des d’on podreu seguir-la.