Arrenca "Urbanitas por el campo" a La 2
No et perdis el primer capítol de "Urbanitas por el campo". Una sèrie en què sis professionals aliens al món rural coneixeran, de primera mà, el sector agroalimentari i descobriran què i qui hi ha darrere dels aliments de qualitat que es produeixen a Espanya, així com els beneficis i efectes de la nova Política Agrària Comuna (PAC) sobre la seva activitat. A cada lliurament, els diumenges a les 20.00 hores a La 2, un "urbanita" es trasllada a una comunitat autònoma on no només entrarà en contacte amb la seva agricultura i ramaderia, sinó que descobrirà la manera de vida i de treball dels professionals que la porten a terme. Així, cada viatge es converteix en un autèntic homenatge al territori rural i a la tasca dels seus habitants.
Són sis capítols en què cada protagonista -amb diferents perfils- es submergeix tres dies en el món agrari i encara les tasques del dia a dia dels seus professionals: així podrà afrontar els reptes, les dificultats i la satisfaccions de tasques com la sembra, el pasturatge, la cria d'animals o l'elaboració de pernils, formatges i mel.
Un fotògraf de moda, una executiva, un raper, un bomber jubilat, una empresària i un matrimoni d'arquitectes han estat els "urbanites" elegits per dur a terme la que han considerat l'aventura de les seves vides.
Segons la productora Enminúscula, la producció és una sèrie de branded content, ja que uneix valors i entreteniment. Rodada en set comunitats autònomes ens mostra, de Catalunya a Andalusia i de Galícia a Castella-la Manxa, l'Espanya "més autèntica a través de la mirada inexperta i expectant de sis protagonistes".
En el primer programa, el fotògraf de moda Guillermo Sola canvia per uns dies l'escenari urbà que inspira les seves sessions a models i celebrities per viatjar a les províncies de Lleida i Terol, on comprovarà com és el dia a dia d'una explotació porcina i d'una moderna planta d'envasat de fruita, i aprendrà a recol·lectar l'ametlla.
En la segona entrega de "Urbanitas por el campo", la directora de màrqueting i comunicació d'Adecco, Margarita Álvarez, canviarà el seu despatx per les explotacions avícoles i d'apicultura de Castella-la Manxa.
FONT: Efeagro