Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Associació d'Iniciatives Rurals i
Marítimes de Catalunya
C. Enric Prat de la Riba, 17 -19
08570 Torelló (Barcelona)
Tel. 34 93 653 94 19
c/e comunicacio@arca-dr.cat

Participa a la jornada tècnica 'Vincles entre el model productiu actual i les tendències alimentàries noves'

L’objectiu és establir vincles entre el model productiu actual i el que s’està construint amb les noves tendències alimentàries accelerades, en gran part, pel canvi climàtic i la crisi sanitària de la COVID-19

'Vincles entre el model productiu actual i les tendències alimentàries noves'.
'Vincles entre el model productiu actual i les tendències alimentàries noves'

El proper 2 de desembre a les 17:30 hores tindrà lloc la jornada tècnica en línia 'Vincles entre el model productiu actual i les tendències alimentàries noves'.

L’agricultura i la ramaderia tradicional estan cada vegada més saturades i és difícil crear valor afegit. La nova pagesia i els nous lideratges de persones joves dibuixen un horitzó amb futur on la sostenibilitat, la rendibilitat i la qualitat són valors que es van consolidant. Però hi ha dificultats, com ara el relleu generacional, per falta de terres i altres motius.

L’objectiu de la jornada és establir vincles entre el model productiu actual i el que s’està construint amb les noves tendències alimentàries accelerades, en gran part, pel canvi climàtic i la crisi sanitària de la COVID-19.

Aquesta jornada es realitza en línia. El dia abans de la jornada rebreu l’enllaç d’accés a l’aula virtual des d’on podreu seguir-la.

Programa

Inscripcions

Amb el suport de: